توضیحات اجمالی

شستن تخم مرغ مثل یک ابهام بود که یکی میگفت بشوریم که کثیفه یکی میگفت نه نباید بشوریم. اینکه تخم مرغ تمیز نیست کاملا درسته. پس نباید همینجوری در فضای یخچال قرار بگیره، اما اینکه شستن تخم مرغ باعث میشه روزنه‌های روی پوسته تخم مرغ هم باز بشه درسته و این یعنی احتمال آلودگی تخم مرغ!اما اگه بتونید تخم مرغ‌ها رو در یک فضای امن در یخچال نگهداری کنید، میتونید جلوی این نگرانی بگیرید.

سبد در دار دستساز گزبافی، جز صنایع دستی بومی و قدیمی هنرچی که با ترکه های درختچه کوهی گز بافته میشه. این محصول دستساز فضای خیلی مناسبی برای نگهداری یک شانه کامل تخم مرغ رو داره. برای رفع هر نوع نگرانی باقیمانده میتونید یک پلاستیک یا یک پارچه داخل سبد در نظر بگیرید و همه تخم مرغها رو در این سبد تخم مرغ بچینید. 

این سبد در دار هنرچی میتونه فضای نگهداری سبزی و میوه تازه هم باشه. سبد قابل شست و شوی کامله، پس با بجا گذاشتن کمی رطوبت به بدنه سبد، سبزی‌ها رو داخل یک دستمال پنبه‌ای مرطوب داخل این سبد مرطوب شده، ساعتها، شاداب و تازه نگه دارید.

این سبد در فضای خارج از یخچال برای نگهداری گردو، سیب زمینی و پیاز هم بسیار مناسبه.

 

مطالب مرتبط


۱۵ شهریور ۱۴۰۰
با توضیحات اویس مسئول گروه تولیدی تحفه حصیر جنوبی در مورد تفاوت میوه درخت نخلی که محصولات حصیری محکم و مقاوم آنها...
۱۵ شهریور ۱۴۰۰
در این ویدیو به طور کامل تفاوت حوله صنعتی و دست بافت را به صورت تصویری بیان کردیم. اگر تازه با هنرچی و حوله دستبافت...
۱۵ شهریور ۱۴۰۰
در این ویدیو باهم در مورد النگوهای پرفروش هنرچی میبینیم. النگوهای پشمی با دو سایز مختلف پوشیده میشود تا شما بدانید چرا ما...

دیدگاه ها