توضیحات اجمالی

در این مقاله به صورت مختصر مهمترین نکاتی که باید در مورد عرق کردن و روش کنترل بوی بد عرق بدانیم صحبت شده است. با مطالعه آن شما می‌توانید تصمیم درستی در خصوص خرید یکی از محصولات بهداشتی مورد نیاز روزمره زندگی خود بگیرید.

در این مقاله به صورت مختصر مهمترین نکاتی که باید در مورد عرق کردن و روش کنترل بوی بد عرق بدانیم باز شده است. در ادامه محصولات صنعتی مانند انواع مام و دئودورانت را با دئودورانت آنتی باکتریال ارگانیک مقایسه کرده و تصمیم را با توضیحات کامل یک ویدیو به خود شما واگذار کرده‌ایم.

عرق به خودی خود بویی ندارد! 

عرق کردن یک فعالیت طبیعی بدن و در واقع مکانیزمی است که بدن را خنک می کند. زمانی که درجه‌ی حرارت بدن افزایش می‌یابد، سیستم عصبی غده‌های عرق را به طور خودکار تحریک می‌کند. بیشترین حجم عرق را آب تشکیل می‌دهد و این ماده به خودی خود هیچ بویی ندارد. اما اینکه چرا عرق کردن تبدیل به یک فرایند دردسر ساز می‌شود و بوی بد آزار دهنده‌ای دارد، موضوع ما در این مقاله است. 

دلیل بوی بد عرق و روش‌های از بین بردن آن

دلیل بوی بد عرق، رشد باکتری است. در واقع باکتری برای رشد سریع خود به محیط مرطوب و گرم احتیاج دارد و زیر بغل بعد از عرق کردن بهترین محیط برای رشد باکتری‌ها است. برای از بین بردن بوی بد عرق، حذف این مکانیزم طبیعی بدن راه حل اشتباه و آسیب زننده‌ای است. بنابراین از خرید مام یا کرم‌های ضد عرق خودداری کنید. تمام آنچه باید در راستای حفظ سلامت و بهداشت فردی انجام دهید جلوگیری از رشد باکتری است. ترکیبات آنتی باکتریال گیاهی بهترین انتخاب برای این هدف هستند اما استفاده از آنها به صورت خالص روی پوست چندان محبوب و مطلوب نیست. بنابراین باید اقدام به استفاده از دئودورانتی کرد که در ترکیبات سالم آن شاهد مواد و اسانس‌های آنتی باکتریال نیز بود. 

پیشنهاد هنرچی به شما محصولی است که بیش از 96% رضایت مشتری به دنبال داشته و می‌تواند انتخاب بسیار امن و مطنئنی برای جلوگیری از بوی بد عرق باشد. لطفا ویدیو زیر را مشاهده کنید.

 

 

دئودورانت آنتی باکتریال دستساز یکی از محصولات بهداشتی و امن در دسته سلامت پوست و مو از صنایع دستی ارائه شده در هنرچی است. این محصول حاصل سال‌ها تلاش، تحقیق و مطالعه فردی است که بر خلاف بسیاری از تولیدکنندگان محصولات دستساز حوزه آرایشی و بهداشتی، حتی شبهات استفاده از زاج، سنگ مرداب و اکسید دوزنگ در این دئودورانت آنتی باکتریال را نگه نداشته و همه این فاکتورهای نامطمئن را از ترکیبات دئودروانت حل کرده است. دئودوارنت و مام صنعتی اکثرا حاوی آلومینیوم هستند و این ماده برای غدد لنفاوی زیر بغل بسیار خطرناک و سرطانزا است.

 

 

 

مطالب مرتبط


۰۳ شهریور ۱۴۰۱
با توضیحات اویس مسئول گروه تولیدی تحفه حصیر جنوبی در مورد تفاوت میوه درخت نخلی که محصولات حصیری محکم و مقاوم آنها...
۰۳ شهریور ۱۴۰۱
در این ویدیو به طور کامل تفاوت حوله صنعتی و دست بافت را به صورت تصویری بیان کردیم. اگر تازه با هنرچی و حوله دستبافت...
۰۳ شهریور ۱۴۰۱
در این ویدیو باهم در مورد النگوهای پرفروش هنرچی میبینیم. النگوهای پشمی با دو سایز مختلف پوشیده میشود تا شما بدانید چرا ما...

دیدگاه ها