توضیحات اجمالی

در این مقاله می‌توانید جزئیات کاملی از رومایویی دستبافت هنرچی را به صورت ویدیویی مشاهده کنید و بر اساس اطلاعات درج شده برای سفارش رومایویی دستبافت هنرچی اقدام کنید.

رومایویی دستبافت هنرچی یک حوله دستبافت سفارشی سازی شده برای پوشش و خشک کردن بدن شما در فضای استخر و ساحل است، یعنی یک حوله ساحلی کامل. با رومایویی می‌توانید بعد از شنا بدن خود را از سرما و آفتاب حفظ کنید. این رومایویی بسیار سبک است و تجربه خوشایندی را مطابق آنچه در ادامه از ویژگی‌های حوله دستبافت می‌خوانید برای شما فراهم می‌کند. 

مشاهده جزئیات رومایویی دستبافت هنرچی

قبل از هر چیز جزئیات رومایویی را به صورت تصویری مشاهده کنید. در فروشگاه صنایع دستی هنرچی تلاش شده است تا تمامی تصاویر از محصول تهیه شده و جزئیات محصولات دستساز ارائه شده به خوبی نمایش داده شود. در مورد رومایویی ترجیح دادیم جزئیات را به صورت ویدیویی مطابق فیلم زیر در اختیار شما قرار دهیم 

 
 

تفاوت رومایویی دستبافت هنرچی با سایر رومایویی‌ها

برای بیان تفاوت رومایویی دستبافت هنرچی با سایر رومایویی‌ها اجازه بدهید اول این را مشخص کنیم که هدف شما از خرید رومایویی، زیبایی است یا حفظ بدن از سرما و آفتاب زیادی. اگر کلمه رومایویی را به فارسی یا انگلیسی سرچ کنید تنوع بالایی از طرح و رنگ رومایویی را خواهید دید. رومایویی توری، رومایویی که صرفا قسمت پایین تنه را مانند دامن می‌پوشاند، رومایویی با پارچه‌های زیبای طرح‌دار که مانند یک پانچو هستند اما عموما با پارچه‌های صنعتی مواد دار دارند، تنها قسمتی از این تنوع هستند. ما در محصولات دستساز هنرچی انواع حوله دستبافت را به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین نوع محصولات صنایع دستی داریم و بر این اساس اقدام به طراحی، بافت دستی پارچه و دوخت رومایویی دستبافت کردیم.

مهمترین تفاوت رومایویی دستبافت هنرچی با سایر رومایویی‌ها جنس رومایویی است. این رومایویی از پارچه دستبافت پنبه ویسکوز تهیه شده است و به محض پوشیدن روی بدن خیس شما گرمای لذت بخشی به بدنتان می‌دهد. خیلی زود آب بجا مانده روی بدن را گرفته و بسیار سریع خشک می‌شود. زود خشک شدن رومایویی دستبافت هنرچی کمک می‌کند تا بوی بد رطوبت در حوله دستبافت شما نماند. این ویژگی با توجه به رطوبت بالای فضای شنا بسیار مهم است. 

فاکتورهای مهم در خرید رومایویی دستبافت هنرچی

در خرید رومایویی دستبافت هنرچی به قد رومایویی دقت کنید. ما در کارگاه صنایع دستی تولید حوله دستبافت، عرض محدودی برای بافت پارچه دستبافت داریم تا بتوانیم پارچه متراکم و با کیفیتی تولید کنیم. از این رو دو عرض پارچه کنار هم قرار گرفته تا رومایویی فری سایز باشد. عرض این رومایویی 95 سانتی متر است و بر این اساس می‌توانید در خرید رومایویی دستبافت هنرچی برآورد میزان آزادی رومایویی را در تن خود در نظر بگیرید و اقدام به سفارش کنید. قد رومایویی نیز به صورت سفارشی قابل تغییر است در این صورت نیاز به زمان بیشتری برای سفارشی سازی بافت دارید که می‌توانید از طریق شماره پشتیبانی 09911736036 اقدام به ثبت سفارش کنید.

رومایویی دستبافت هنرچی در دو طرح با ریشه تابیده شده و با ریشه آزاد در انتهای حوله ساحلی ارائه شده است که به واسطه این تفاوت دو قیمت متفاوت خواهد داشت. شما می‌توانید بر حسب سلیقه خود، رومایویی را به صورت ریشه تابیده شده، ریشه آزاد و یا حتی بدون ریشه و چرخ شده سفارش دهید.

 

مطالب مرتبط


۰۴ خرداد ۱۴۰۱
با توضیحات اویس مسئول گروه تولیدی تحفه حصیر جنوبی در مورد تفاوت میوه درخت نخلی که محصولات حصیری محکم و مقاوم آنها...
۰۴ خرداد ۱۴۰۱
در این ویدیو به طور کامل تفاوت حوله صنعتی و دست بافت را به صورت تصویری بیان کردیم. اگر تازه با هنرچی و حوله دستبافت...
۰۴ خرداد ۱۴۰۱
در این ویدیو باهم در مورد النگوهای پرفروش هنرچی میبینیم. النگوهای پشمی با دو سایز مختلف پوشیده میشود تا شما بدانید چرا ما...

دیدگاه ها