توضیحات اجمالی

برای همه ما تعریق و بوی بد آن یک معضل مهم در تابستان است؛ اما اگر جلوی تعریق بدن گرفته شود، سلامت بدن به خطر می‌افتد. در این مقاله با ما همراه شوید تا به بهترین حالت این مشکل را حل کنیم.

همه ما برای از بین بردن بوی بد عرق دست به دامن تمام محصولات بهداشتی بازار شده ایم ولی آیا تا به حال به عوارض ضد تعریق هایی که این روزها بازار گرمی کرده و شما را مشتاق به استفاده از آن‌ها می‌کنند فکر کرده‌اید؟  اگر روی اکثر بسته بندی‌های ضد تعریق ها و دئودورانت‌ها را بخوانید در ترکیبات آن رد پایی از آلومینیوم، پارابن، الکل، تریکلوسان مشاهده می‌کنید که مسئولیت جلوگیری از عرق کردن شما را بر عهده دارند و این کار اصلا به نفع بدن شما نیست. ما در هنرچی با ارائه این مقاله شما را راهنمایی می‌کنیم تا از خرید مام و دئودورانت های شیمیایی صرف نظر کرده و و با برای سلامت بدن خود یک قدم مفید بردارید.

به خطر افتادن بدن با جلوی گیری از تعریق

عرق کردن یک عملکرد مورد نیاز و حیاتی برای بدن است که دمای بدن را تنظیم می‌کند؛ جلوگیری از این عملکرد سلامت بدن را به خطر می‌اندازد. ناحیه زیر بغل قسمت کمی از بدن را شامل می‌شود و بدن از قسمت‌های دیگر می‌تواند عمل تعریق را انجام دهد ولی باید بدانید غدد اصلی تعریق در بدن در ناحیه زیر بغل شما قرار دارند و شما به اندازه‌ای که در این قسمت عرق می‌کنید در قسمت‌های دیگر شاهد تعریق زیاد نیستید؛ پس لازم است مراقب غدد لنفاوی زیر بغل خود باشید. بهتر است به جای مصرف ضد تعریق ها و اختلال در عملکرد بدن فقط با بوی بد آن مبارزه کنیم.

چرا عرق بوی بدی می‌دهد؟

عرق خود به تنهایی مایعی بدون بو است زیرا شامل آب و نمک است و این بوی آزار دهنده به خاطر وجود باکتری‌هایی است که شرایط رطوبتی مناسب و Ph بالایی در این قسمت پیدا کرده‌اند. این شرایط فضای مناسبی را برای رشد فراهم باکتری ها می‌کند پس به راحتی تکثیر شده و و باعث بوی بد می‌شوند.

راه حل مبارزه با بوی بد عرق

تنها برای کنترل این بو باید دست به دامن محصولاتی شویم که مواد مضر شیمیایی که در بالا نام بردیم را نداشته باشند و تنها با بوی بد مقابله کنند. حتما برای شما هم پیش آمده که در فصل گرم تابستان نگران حضور در جمع بوده‌اید یا می‌خواستید در محل کار یا مهمانی‌ها و شب نشینی‌ها آراسته ظاهر شوید و بوی بد عرق شما دیگران را آزار ندهد. در سفر که شرایط دوش روزانه ممکن است فراهم نباشد دوست دارید بدون نگرانی از تعریق به گردش خود برسید؟

در این صورت، وقتی آگاه باشیم که نباید تعریق را حذف کرد، فقط یک راه جلوی روی شماست و آن هم استفاده از دئودورانت و مام است. ولی آیا برای مواد مضر آن نگران هستید؟

راه حل هنرچی برای پاسخ به نگرانی های شما

اگر تعریق غیر معمولی و بیش از حدی دارید بهتر است ابتدای کار با پزشک خود مشورت کنید. اما اگر مشکلی خاصی در این خصوص وجود ندارد، قدم بعدی انتخاب محصولات دستساز و طبیعی است. با کمی تحقیق درباره دئودورانت ارگانیک می‌توانید اطمینان خاطری از بی ضرر بودن آن پیدا کنید. این روزها که مردم برای سلامتی بیشتر به محصولات ارگانیک و گیاهی روی آورده‌اند، تشخیص خوب و بد راحت نیست. در مورد دئودرانت مواظب باشید که تعداد زیادی از نمونه‌های گیاهی این محصولات دستساز، حاوی زاج، سنگ مرداب و اکسید دوزنگ است. این مواد برای بدن بسیار مضر است. قبل از خرید مطمئن شوید محصولات دستساز گیاهی انتخابی شما حاوی این موارد نباشد. اگر به دنبال راهی سالم و مطمئن هستید دئودورانت ارگانیک دستساز لیلی پیشنهاد ما به شما برای یک تجربه و خاطره خوب از تعریق بی دردسر است.

یک محصول بدون مواد شیمیایی!

دئودورانت ارگانیک هنرچی از شی باتر، روغن نارگیل، جوش شیرین خوراکی، اسانس‌های طبیعی، نوعی نشاسته گیاهی تشکیل شده که حاصل تلاش لیلی یه زن دوستدار طبیعت برای رسیدن به یک محصول بی خطر و طبیعی است که در اولین استفاده از نتیجه آن شوکه خواهید شد این محصول کمک زیادی به شما می‌کند که بدون نگرانی در جمع حضور پیدا کنید و با آرامش خاطر به تفریح خود برسید. دئودورانت ارگانیک لیلی به هیچ وجه از تعریق جلوگیری نمی‌کند و فقط جلوی رشد باکتری‌های دردسر ساز را می‌گیرد.

مطالب مرتبط


۱۰ شهریور ۱۴۰۰
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۱۰ شهریور ۱۴۰۰
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۱۰ شهریور ۱۴۰۰
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها