توضیحات اجمالی

حتما شما هم برای خرید کفش به صورت آنلاین با نگرانی انتخاب سایز روبه رو شدید؟ ما در این مقاله به شما کمک میکنیم که با خیال راحت سایز درست گیوه که یک نوع کفش دست ساز محبوب است را تعیین کنید.

اگرچه جداولی برمبنای اندازه انگشت بلند پا تا پاشنه پا ارائه شده است که راهنمای انتخاب سایز است مانند:

جدول اندازه‌گیری سایز گیوه زنانه

جدول اندازه‌گیری سایز گیوه مردانه

با این حال در اندازه‌گیری اگر کمی این فاصله به صورت غیرعمودی باشد، انتخاب درستی انجام نمیشود. پس بهتر است اول از همه به سایز معمول کفش‌های خود دقت کنید.

سپس این دو فاکتور را در انتخاب سایز فراموش نکنید:

  1. اگر قوزک کنار پا دارید
  2. اگر سینه پای پهن یا تپلی دارید

سایز گیوه انتخابی را یک سایز بزرگتر از کفش‌های مرسوم خود در نظر بگیرید.

 مهمترین نکته انتخاب سایز گیوه در مقایسه با کفش‌های چرمی یا متریال‌های مشابه

 حتما ین جمله را از فروشگاه‌های کفش شنیده‌اید که جا باز میکند. واقعیت این است کفش‌های چرمی و متریالهای مشابه آن در اصل جا باز نمیکند. بلکه صرفا استایل و فرمت پا است که در کفش جا می‌افتد؛ در مقابل اما گیوه با یکی دو روز پوشیدن براحتی تا نیم سایز جا باز میکند. دلیلش هم به سادگی به جنس رویه گیوه مربوط است که نوعی بافت است.

مطمئناَ تجربه باز شدن جنس بافت را در لباس‌های بافت و کاموا داشته‌اید. اینکه براحتی جا باز کرده و با دوباره شستن تا حدودی جمع میشود.

 

خُب، حالا که این واقعیت را پذیرفتید، در نظر بگیرید درست‌ترین سایز گیوه برای شما، سایزی است که در اولین ساعتهای پوشیدن، کیپ پای شما باشد. اصطلاحاَ میگوئیم باید گیوه پا را کاملا بغل کرده باشد.

پس نگران کیپی گیوه به پای خود نباشید و بدانید در این صورت شما درست‌ترین سایز را انتخاب کرده‌اید.

گیوه را مناسب افراد حساس با درد کمر یا میخچه کنید:

تنها کافیست سایز گیوه را یک سایز بزرگتر از کفشهای مرسوم خود انتخاب کنید و با یک کفی کاملا طبی که کف گیوه قرار میدهید از نرمی، راحتی، سبکی، خنک بودن و البته طراحی خاص و منحصر به فرد گیوه، حتی شما هم با وجود مشکلات درد کمر یا میخچه از داشتن آن لذت ببرید.

ما در قسمت پشتیبانی سایت هنرچی آماده راهنمایی کامل شما هستیم. ضمنا تمام گیوه‌های هنرچی در صورت مشکل سایز قابل تعویض هستند (مشروط به نداشتن علائمی که گویای استفاده از گیوه بیشتر از چند دقیقه باشد).

 

مطالب مرتبط


۰۹ خرداد ۱۴۰۰
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۰۹ خرداد ۱۴۰۰
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۰۹ خرداد ۱۴۰۰
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها