توضیحات اجمالی

چیدمان دیوارهای خانه با اصول و انتخاب وسیله ای برای دکور کردن کمی سخت و حساس است؛ زیرا با یک انتخاب اشتباه ممکن است خانه شما جذابیت خود را از دست بدهد. اگر به دنبال یک چیدمان مناسب برای قسمتی از دیوار خانه خود هستید تا انتهای مقاله با ما همراه شوید تا یکی از بروزترین محصولات حصیری که این روزها در دکوراسیون ترند شده است را با ترکیبی زیبا و متفاوت به شما نشان دهیم.

علاقه مندان به سبک بوهو خوب می‌دانند وجود آیتم های حصیری در دکوراسیون خانه چقدر اهمیت دارد. اگر دوست دارید خانه ای با دکوراسیون بوهو یا بوهومین داشته باشید باید حداقل از 3 یا 4 آیتم حصیری استفاده کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای شروع، خرید دیوارکوب حصیری است؛ زیرا دست شما را در دکور کردن باز میگذارد. شما می‌توانید دیوارکوب حصیری هنرچی را برای عناوین مختلف مثل سینی سرو خوراکی و صبحانه و سینی دکوراسیون روی شلف و میز جلو مبلی استفاده کنید. حصیر حال و هوای گرم و تابستانی به خانه می‌دهد و چون یک محصول بدست آمده از دل طبیعت است محیط را سرشار از انرژی می‌کند. محصولات حصیری طی چند سال گذشته به یکی از پرطرفدارترین صنایع دستی ایران برای دکوراسیون خانه تبدیل شده است، یکی از پرفروش ترین آن ها، دیوارکوب یا همان سینی حصیری است. بر این اساس ما در هنرچی تصمیم گرفتیم تا با پیشنهاد چند چیدمان زیبا و حساب شده بر اساس تم رنگی و سایز این سینی های حصیری به عنوان یک مجموعه دیوارکوب به شما برای دکوراسیون بهتر خانه شما کمک کنیم.

 دکوراسیون خانه با دیوارکوب حصیری

در ابتدا بگذارید با یک ترکیب رنگ دلچسب مناسب تابستان و پاییز شروع کنیم. ترکیب نارنجی و سبز بکار رفته در این دیوارکوب های حصیری نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.

اگر به رنگ های گرم علاقه دارید و یا مبلمان و دکوراسیون خانه شما در آن از رنگ های آجری، زرد، قرمز، انواع سبز استفده شده این چیدمان با رنگبندی نارنجی و سبز برای دیوار خانه مناسب است. برای داشتن یک چیدمان و دکور حصیری زیبا باید تناسب در ابعاد و رنگ را رعایت کنید.

 همه چیز به رنگ دکوراسیون خانه شما بستگی دارد. اگر زمینه رنگ مبلمان و دیوارهای خانه شما سفید و روشن است یا آیتم هایی با رنگ شاد دارد دیوارکوب های حصیری با زمینه رنگ بنفش و صورتی می‌تواند خیلی خوب در دکوراسیون خانه به چشم بیاید. برای حفظ زمینه اصلی خانه یک یا چند دیوارکوب حصیری سفید به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید دیوارکوب های رنگی خود را در سایز کوچک تر انتخاب کنید تا تناسب رنگ را حفظ کند.

 

یک بازه زمانی خاص دکوراسیون خانه شما برای این که شاداب تر و پر انرژی تر شود نیاز است تا رنگ های شاد وارد میدان شوند. برای یک تغییر اساسی قاب های قدیمی و دیوارکوب های از رده خارج شده را دور بیاندازید و دکوراسیون حصیری را با انتخاب دیوارکوب مناسب جایگزین کنید. اگر این ترکیب رنگ به شما حس خوب را منتقل کرد مطمئن باشید اعضای خانه و مهمان ها را جذب خود می‌کند. محصولات حصیری در دسته صنایع دستی ایران این روزها با استقبال خوبی رو به رو شده و این یک فرصت مناسب برای یک تغییر اساسی است.

 پیشنهاد هنرچی برای دکوراسیون خانه به سبک مینیمال یک ترکیب تک رنگ با تعداد کمی دیوارکوب حصیری است. شکل و رنگ ساده همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب و خرید هر چیزی است. این ترکیب برای چیدمان دیوار خانه، علاقه مندان این سبک مینیمال ر به خود جذب می‌کند.

محیط هایی مثل کافه و رستوران هایی که فضای شاد دارند و اغلب دیوارهایشان بزرگ است می‌توانند از ترکیب چند دیوارکوب حصیری بزرگ و کوچک رنگی استفاده کنند. علاوه بر آن دکوراسیون خانه هایی که دیوار خالی دارند مناسب برای چیدمان این دیوارکوب های کپوبافی هستند.

اگر دیوار خانه شما کوچک است و فضای زیادی برای زدن دیوارکوب حصیری ندارد اما دوست دارید دکوراسیون بوهو داشته باشید، 3 الی 4 عدد برای چیدمان دیوار خانه کافی است. این ترکیب می‌تواند با یک سینی بزرگ و دو الی سه سینی کوچک  با طرح خلوت تر تکمیل شود. برای دیدن تمام سینی ها و دیوارکوب های حصیری در سایت هنرچی اینجا کلیک کنید.

شما می‌توانید یک طرح تک رنگ را در ابعاد مختلف دو بار تکرار کنید(مانند تصویر بالا) و نگران این نباشید که ممکن است آیتم های تکراری دیوار شما را زشت کند. تکرار طرح های ساده به تناسب چیدمان آن آسیب نمی‌زند. استفاده از یک یا دو سینی پر نقش و ترکیب آن با سینی های ساده تر و در عین حال رنگی، یک دکور حصیری زیبا را به شما تحویل می‌دهد.

خبر خوب اینکه با افزایش علاقه مردم در سراسر دنیا به استفاده از حصیر، ما در ایران قوی ترین بافنده های محصولات حصیری را داریم. بافندگانی در شمال، جنوب، شرق و غرب ایران که انواع متفاوتی از محصولات حصیری را تولید می‌کنند. بنابراین می‌توانید با قیمت مناسبی زیباترین دکورهای ارائه شده در مجلات دکوراسیون خارجی را در خانه خود داشته باشید. در ضمن در یک مقاله در سایت هنرچی به صورت مفصل در مورد انواع محصولات حصیری توضیح دادیم. این مقاله را اینجا ببینید. 

مطالب مرتبط


۲۰ شهریور ۱۴۰۰
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۲۰ شهریور ۱۴۰۰
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۲۰ شهریور ۱۴۰۰
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها


مژگان اصغری مژگان اصغری در ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۵:۲۹

این دیوار کوب فروشی هستن؟؟

هنرچی هنرچی در ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۴:۱۵

سلام بله تصاویر در متن این مقاله همه از محصولات خود ما تهیه شده

هنرچی هنرچی در ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۲:۵۱

تعداد خیلی کمی موجوده و بله میتونید تکی خرید کنید