توضیحات اجمالی

وسیله‌ای که دیر یا زود همه به آن نیاز پیدا می‌کنیم. زندگی لوکس یا ساده، حداقل زمانی به این وسیله نیاز دارند. پس بهتر است چند نکته لازم را در خرید یک زیرانداز مناسب و درست باهم بررسی کنیم. در این مقاله از انتخاب زیراندازی مناسب و درست می‌خوانیم.

زیرانداز یکی از اصلی ترین وسیله هایی است که همه ما برای سفر و تفریح به آن نیاز داریم. ما به دنبال زیراندازی هستیم که عمر طولانی تری داشته باشد. نکات زیادی هست که باید در خرید زیرانداز با کیفیت به آن توجه کنید از جمله وزن، جنس، راحتی حمل واندازه آن که ما در ادامه این مقاله تمام فاکتورها را با هم بررسی می‌کنیم. ما در سایت هنرچی زیراندازهای جاجیم بافی با کیفیتی تهیه کرده‌ایم که همراه شما در تمام  سفر خواهد بود. محصولات جاجیم بافی هنرچی خروجی یکی از کارگاه های فعال حوزه صنایع دستی ما در استان خراسان جنوبی است.

در ادامه به شما چند نکته مهم برای خرید زیرانداز معرفی می‌کنیم تا خرید درست تری انجام دهید.

ابعاد زیرانداز 

در اولین قدم خرید زیرانداز به ابعاد آن و تعداد نفرات برای سفر یا تفریح رفتن دقت کنید تا به راحتی کنار یکدیگر بنشینید یا به موقع استراحت و خوابیدن جا به اندازه کافی داشته باشید. ابعاد زیرانداز نباید به صورتی باشد که حمل آن را برای شما دشوار کند. اگر به تفریحاتی می‌روید که باید وسایل را بدون وسیله نقلیه جا به جا کنید و مسافت پیاده روی آن زیاد است زیر انداز شما باید قابلیت حمل آسان برای مسیرهای طولانی در دست را داشته باشد.

 توجه به جنس زیرانداز

برای خرید زیرانداز با کیفیت باید این نکته را در نظر بگیرید که قرار است مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید پس باید همراه خوبی برای تمام مناطق سفر باشد. باید عایقی باشد تا خاک از منافذ آن به روی زیر انداز نفوذ نکرده؛ یا در زمین های چمن، رطوبت شما را اذیت نکند. در خرید زیرانداز راحت نباید جنس های پلاستیکی را انتخاب کنید؛ زیرا هنگام استراحت یا نشستن طولانی باعث عرق کردن می‌شود؛ یا بافت درشتش بدن شما را اذیت کند. زیراندازهایی که رویه آن بافت پارچه‌ای و الیافی با درصد کم پلاستیک دارند استراحت و تفریح دلنشین‌تری به شما هدیه می‌دهند. حتما تجربه نشستن روی زیراندازهای پلاستیکی را داشته اید که وسایل یا پای شما روی آن سر می‌خورد و روی آن راحت نیستید؛ پس گزینه زیرانداز پلاستیکی (مانند تصویر زیر) را فراموش کنید.

 قابلیت حمل آسان

اگر در هنگام خرید به زیراندازهایی توجه کنید که کیف یا دسته قابل حملی داشته باشند که همیشه همراهتان باشد و جابه جایی را برایتان آسان کند یک قدم به انتخاب درست نزدیک شده‌اید؛ زیرا دیگر برای نگهداری زیرانداز دغدغه ساک یا کیف ندارید. برای راحتی بیشتر به سمت خرید زیراندازهایی بروید که وزن کمتری دارند تا دستتان موقع حمل طولانی خسته نشود.

 شست و شوی زیر انداز 

هنگام خرید به این قضیه توجه کنید که زیرانداز شما باید قابلیت شست و شوی راحت را داشته باشد. الیاف زیرانداز نباید مقاومت پایینی داشته باشد که با چند بار شستن نخ کش یا فرسوده شود. پارچه زیرانداز با چندین بار شست و شو نباید کیفیت خود را از دست بدهد. الیافی که در رویه زیرانداز جاجیم بافی هنرچی به کار رفته است درصد بالایی نخ پنبه ای دارد که با شست و شو لطافت خود را از دست نمی‌دهد.

هزینه‌ زیرانداز 

هرکس با در نظر گرفتن بودجه خود به سراغ انتخاب زیرانداز مورد نیاز خود می‌رود؛ ولی یکبار هزینه کردن برای یک محصول درجه1 بهتر از چند بار هزینه کردن برای محصول درجه 2 است. پس با در نظر گرفتن نکات بالا خریدی انجام دهید که همراه خوبی برای تفریحات شاد شما باشد تا در سفر اذیت نشوید.

زیرانداز جاجیم بافی هنرچی در ابعاد مختلف تهیه شده از الیاف نخی و دارای آسترکشی، قابل حمل، سبک و مرتب به صورت یک کیف است. در کارگاه صنایع دستی"جاجیم بافی روم" میتوانید یک زیرانداز مناسب با ویژگی‌های بیان شده را به صورت ست با کیف فلاسک آن تهیه کنید.

مطالب مرتبط


۱۱ شهریور ۱۴۰۰
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۱۱ شهریور ۱۴۰۰
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۱۱ شهریور ۱۴۰۰
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها