توضیحات اجمالی

 زیورآلات سوزندوزی جز زیورآلات دستسازی هستن که این روزا در همه جای دنیا به خصوص کشورهایی مثل ایران که زمینه صنایع دستی غنی تری دارن، به وفور دیده میشن. 

اگه هدفت پیدا کردن هدیه متفاوتی برای یه خانم یا آقا باشه حتما این دسته محصولات دستساز به کمکت میاد. زیورآلات دستساز میتونه هدیه منحصر به فرد و نفیسی به مخاطب خاصت باشه. ما در بین زیورآلات دستساز هنرچی، زیورآلات سوزندوزی و میناکاری رو به عنوان اصیل ترین انتخاب به شما پیشنهاد میکنیم، و قراره توی این مقاله با هم یاد بگیریم برای هر تیپ و استایلی بهتره چه سبکی ازین زیورآلات دستساز رو انتخاب کنیم

زیورآلات سوزندوزی مناسب استایل هنری

کسایی که به استایل هنری علاقه مندند دوست دارن ظاهر منحصر به فردی داشته باشن و استایل هنری اونها، گویای علایق درونی شون باشه. این دسته آدما جسارت بالایی توی انتخاب و ترکیب استایل و اکسسوری‌هاشون دارن، پس راحت میتونن رنگها و طرح‌ها رو کنار هم قرار بدن. اصولا پسرهای با این تیپ رو میتونید با دستبند یا گردنبند‌های صنایع دستی ببینید. پس برای این دسته انتخاب یک زیورآلات سوزندوزی و یا یک دستبند میناکاری مردانه هدیه خیلی جذابیه. تیپ هنری دخترونه هم بهترین تیپ برای استفاده از گوشواره های خاص سوزندوزی یا انواع دستبند و گردنبند سوزندوزیه.

زیورآلات سوزن دوزی مناسب استایل مینیمال

زیورآلات سوزن دوزی میتونه در استایل مینمیال و مونوکروم غوغا کنه. این استایل اصولا از رنگهای نود و خنثی استفاده میکنن به همین دلیل یه گردنبند سوزندوزی میتونه در عین حفظ کردن سبک مینیمالشون، با یک تضاد کوچک نقطه توجه استالیشون بشه. البته بهتره برای این استایل از یک گردنبند سوزندوزی با نهایتا دو رنگ استفاده کرد. مثلا دو ترکیب استایل زیر در نظر بگیرید. هردوی این استایلها به خوبی میتونند با گوشواره یا گردنبند سوزندوزی روی لباس کاملتر بشن.

زیورآلات سوزندوزی رنگی مناسب استایل مهمانی

ورود زیورآلات دستساز رنگی به استایل مهمانی اتفاق خوبی بود و تو سالهای اخیر خیلی هم بیشتر و محبوب تر شده. خیلی از لباسهای مهمانی که ساده و با ترکیب رنگ خنثی هستن، کنار زیورآلات رنگی، زیباتر از زیورآلات طلا یا جواهر میشن. به تصویر زیر نگاه کنید واون رو با یک استایل مهمانی در نظر بگیرید.  ست سوزندوزی رویا یکی از زیباترین محصولات سوزندوزی برند پریا توی ایرانه. برند پریا ظریف‌ترین و تمیزترین زیورآلات سوزن دوزی رو در ایران و خیلی از کشورهای دنیا ارائه میکنه.

زیورآلات سوزن دوزی برای استایل بوهو

افراد با استایل بوهو از قائده خاصی در پوشش تبعیت نمیکنن. نکته اصلی برای این عده راحتیه. این دسته انتخاب خیلی راحت‌تری در زیورآلات سوزن دوزی دارن  و اتفاقا سراغ ترکیب‌های رنگی متنوعی میرن که بقیه بخاطر قواعد استایلی سراغش نمیرن. استفاده از دستبندهای پهن سوزندوزی برای این استایل عالیه. اگه از اون آدمایی هستین که استایل بوهو مورد پسندتونه حتما می‌دونین که زیورالات سوزندوزی و تقریبا تمام زیورآلات دستساز چقدر توی این استایل رایجه.

 

در نهایت هنرچی به شما پیشنهاد میکنه که در استایل خودتون، از زیورآلات دستساز که شاخه محبوب و جدیدی از صنایع دستی هست استفاده کنید. زیورآلات دستسازی که با شاخه های اصیل صنایع دستی ادغام شدن، مثل زیورآلات سوزندوزی، زیورآلات میناکاری و زیورآلات پته دوزی، هرگز دمده نمیشن و همیشه به شما استایل منحصر به فردی میبخشن.

 

مطالب مرتبط


۱۷ شهریور ۱۴۰۰
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۱۷ شهریور ۱۴۰۰
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۱۷ شهریور ۱۴۰۰
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها