توضیحات اجمالی

ست بانکه پاسماوری یکی از ملزومات هر آشپزخانه است. تا قبل ازین با متریال‌هایی مثل شیشه، سرامیک و ... دیده بودید. حالا نوبت رونمایی از یک ست بانکه جدید با جنس حصیر یا کپوبافی است. بزرگترین مزیت این ست عدم آسیب پذیری آن است. این ست بانکه را در آشپزخانه‌های با رنگ غالب کابینت و دکوراسیون سفید و یا تناژ رنگ‌های چوب استفاده کنید.

این ست بانکه پاسماوری چه کاربردی دارد؟

همان‌طور که نامگذاری شده است این ست میتواند به عنوان پاسماوری یا ست بانکه آشپزخانه کنار چای ساز یا گاز استفاده شود. داخل آن با انواع چای خشک یا دم‌نوش‌ها، قند و آبنبات یا نبات، چوب دارچین، گل سرخ خشک شده و ... پر شود. در واقع هر چیزی که شما در روز بارها برای دم کردن نوشیدنی مورد علاقه خود به آن نیاز دارید.

این بانکه‌های کپوبافی با توجه به جنس حصیری خود بهترین گزینه برای نگهداری خشکبار هستند. پس میتوانید برای نگهداری عدس، لپه، لوبیا و ... از آن استفاده کنید. در مقاله دیگه برنجت شته نمیزنه! " به صورت کامل توضیح دادیم که چرا استفاده از یک سطل یا ظرف دردار حصیری (کپوبافی) مانع شته یا شپشک زدن خشکبار میشود.

تمام وجوه این بانکه بافت حصیری است. پس جریان هوا به خوبی در فضای داخلی آن برقرار است. هوای داخل هرگز آنقدر گرم نمیشود که موجب شته یا حشره زدن خشکبار شود. از طرفی این بانکه حصیری از پیچیده شدن برگ نخل دور یک دسته نی مخصوص مرداب به نام کرتک تولید میشود. این گیاهی است که همه نوع آفت را از خود دور میکند. این موضوع به سلامت بیشتر خشکبار داخل این محفظه حصیری کمک میکند.

این ست بانکه پاسماوری حصیری بسیار برای آشپزخانه با دکور مینیمال و ساده مناسب است.

 

مطالب مرتبط


۱۹ مرداد ۱۴۰۰
با توضیحات اویس مسئول گروه تولیدی تحفه حصیر جنوبی در مورد تفاوت میوه درخت نخلی که محصولات حصیری محکم و مقاوم آنها...
۱۹ مرداد ۱۴۰۰
در این ویدیو به طور کامل تفاوت حوله صنعتی و دست بافت را به صورت تصویری بیان کردیم. اگر تازه با هنرچی و حوله دستبافت...
۱۹ مرداد ۱۴۰۰
در این ویدیو باهم در مورد النگوهای پرفروش هنرچی میبینیم. النگوهای پشمی با دو سایز مختلف پوشیده میشود تا شما بدانید چرا ما...

دیدگاه ها