توضیحات اجمالی

در این مقاله با انواع ماسک کرمی و چرایی استفاده از آن آشنا می‌شوید. ما در هنرچی متعهد به ارائه با کیفیت‌ترین محصولات دستساز بهداشتی و مرتبط با سلامتی پوست هستیم

استفاده از ماسک صورت یک گام مهم و ضروری در حفظ سلامت پوست است که باید به صورت منظم انجام شود. در واقع هیچ روتین پوستی ساده‌تر و موثر‌تر از استفاده از ماسک صورت نیست. ماسک‌ها روشی مستقیم برای تغذیه پوست بوده و به ما کمک می‌کند تا کاستی‌های پوست را در جهت ارتقا سلامتی پوست فراهم کنیم. در این مقاله اول آشنایی کوتاهی از انواع ماسک خواهید داشت و بعد نکات لازم برای مصرف ماسک‌ را با هم مرور خواهیم کرد. ما در هنرچی در دسته محصولات بهداشتی سابقه موفقی در ارائه انواع صابون دستساز و شامپو بار کاملا ارگانیک داشتیم و حالا با ارائه ماسک کرمی ارگانیک این خدمات را کامل‌تر می‌کنیم.

انواع ماسک صورت 

حتما شما نیز در خرید ماسک صورت با انواع متفاوت آن در بازار مواجه شدید. در یک دسته بندی کلی ما دو نوع ماسک صورت داریم، ماسک‌های ورقه‌ای که اصولا روی یک پارچه پنبه‌ای یا کاغذهای خاصی مواد مورد نیاز مالیده شده و در مدت زمان استفاده از ماسک در تماس مستقیم با پوست صورت هستند. دسته دوم انواع ماسک کرمی متناسب با نیاز و نوع پوست است. این ماسک با براش روی پوست صورت مالیده شده و بعد از مدت زمان مشخصی باید از روی پوست شسته شود.

بهترین ماسک برای پوست شما کدام است؟

حقیقت این است هیچ پاسخ مشخصی برای سوالات این چنینی وجود ندارد. در حوزه سلامت پوست و محصولات بهداشتی و آرایشی، بهترین در فرد به فرد متفاوت است. طوریکه به احتمال قوی بهترین ماسک صورت برای پوست یک نفر با بهترین ماسک صورت برای نفر دیگر کاملا متفاوت خواهد بود. بنابراین در خرید ماسک صورت بهترین کار شناخت نوع پوستتان، نیازهای مبرم پوست شما و امتحان کردن ماسک های مختلف است. اما فراموش نکنیم، بازار محصولات بهداشتی و آرایشی یکی از پررونق‌ترین بازارهای دنیا است. تبلیغات در این بازار به وفور دیده می‌شود و پیدا کردن یک برند مطمئن کار ساده‌ای نیست. تجربه مشتریان در خرید صابون دستساز ارگانیک هنرچی از یک سو و تجربه شخصی ما از سوی دیگر این نکته که استفاده از محصولات بهداشتی ارگانیک و گیاهی درصد اطمینان بالاتری را به مشتری می‌بخشد تایید می‌کند. بنابراین با اطمینان به شما خرید ماسک کرمی اصل با روغن‌های غنی گیاهی را در لیست محصولات دستساز لیلی توصیه می‌کنیم.

روتین زندگی اکثر افراد باعث شده است تا اغلب ما به استفاده از ماسک آبرسان و محصولات بهداشتی مناسب برای آبرسانی پوست نیاز داشته باشیم، اگر پوست شما خشک است می‌توانید از ماسک آبرسان ارگانیک لاوندر و اگر پوست مختلط یا نرمالی دارید از ماسک آبرسان جلبک استفاده کنید. هر کدام از انواع ماسک ارائه شده به تناسب نوع مواد اولیه بکار رفته ویژگی‌های متعددی دارد، می‌تواند در عین حال که یک ماسک ضد لک برای پوست مستعد لک باشد، یک آبرسان مفید نیز باشد.

بهترین زمان استفاده از ماسک صورت

 بهترین زمان استفاده از ماسک بعد از استحمام و زمانی است که منافذ پوست باز هستند. اگر نوبت استفاده از ماسک صورت شما فرارسیده اما فرصت یا شرایط استحمام ندارید، از صابون دستساز مناسب پوست خود به همراه یک لیف لوفا به این منظور استفاده کنید و قبل از مالیدن ماسک کرمی روی پوست، صورت خود را کامل بشوئید. 

بعضی از انواع ماسک کرمی مانند ماسک کرمی زردچوبه به واسطه نوع مواد اولیه بکار رفته در آن بعد از آبکشی زردی آن روی پوست باقی‌ماند و باید بعد از آبکشی از صابون یا شوینده مناسب پوست خود برای شستن آن از روی پوست صورت اقدام کنید؛ اما اگر وقت کافی دارید بهتر است بعد از آبکشی ماسک زردچوبه، اجازه بدهید زردی و مواد بجا مانده روی پوست هنوز به کار تغذیه پوست ادامه دهند، ماسک غنی با روغن‌های باکیفیت و اصل گیاهی و اسانسهای ضد باکتریال است که می‌تواند در زمان بیشتر کمک بیشتری به پوست شما بکند.

چطور از ماسک کرمی استفاده کنیم؟

اگر خرید ماسک کرمی انتخاب شماست، حتما بسته به میزان نیاز پوست خود، یک یا دوبار در هفته بعد از حمام از این ماسک به مدت حداقل 20 دقیقه روی پوست خود استفاده کنید. ماسک کرمی را به مقدار مورد نیاز با یک براش برداشته و به آرامی تمام صورت به جز چشم و منافذ نفس کشیدن را با آن بپوشانید. بعد از اتمام زمان استفاده از ماسک، ماسک کرمی را از روی صورت با آب ولرم شسته و با حوله‌ای پنبه ای و نرم به آهستگی پوست را خشک کنید. دقت کنید بعد از استفاده از انواع ماسک پوست چرب مانند ماسک زردچوبه (ماسک ضد لک و ضد جوش) از یک آبرسان یا مرطوب کننده استفاده کنید.

نظم شما در استفاده از ماسک صورت کمک می‌کند روتین پوستی شما باعث روشنی، شفافیت، تغذیه و جوانسازی پوست شود و به کاهش چربی اضافی پوست، از بین رفتن باکتری و آلودگی‌های پوست کمک کند. در محصولات دستساز هنرچی محصولات بهداشتی بالاترین نرخ رضایت و تکرار خرید را رقم می‌زند. این محصولات دستساز بهداشتی را به صورت مستقیم در این صفحه ببنید.

 

 

مطالب مرتبط


۱۴ فروردین ۱۴۰۱
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۱۴ فروردین ۱۴۰۱
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۱۴ فروردین ۱۴۰۱
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها