توضیحات اجمالی

در این مقاله با بیانی ساده بهترین کره بدن مناسب پوست خود را خواهید شناخت.

برخلاف تصور عموم که فکر میکنند کره بدن صرفا برای افرادی ست که پوست خشک دارند، باید بدانید کره بدن نوعی محصول پوستی برای حفظ رطوبت پوست، آبرسانی آن بعد از شست و شو و در موارد خاص برای درمان خشکی شدید پوست استفاده می‌شود. با این رویکرد در این مقاله به شما کمک می‌کنیم بهترین انتخاب کره بدن را بر اساس پوست خود داشته باشید. 

کره بدن برای پوست بسیار خشک

اگر از خشکی پوست در نواحی مختلف پوست بدن خود مثل ساق پاها، دست، آرنج، زانو و غیره رنج می‌برید بهتر است ابتدا با نگاهی درمانی کره بدن ارگانیک را برای درمان خشکی پوست خود انتخاب کنید. این کره بدن ترکیبی غنی از 

  •  روغن آواکادوی پرس سرد ارگانیک
  • روغن نارگیل CBC
  • روغن آفتاب گردان پرس سرد ارگانیک
  • شی باتر خالص
  • روغن زیتون بکر تصفیه نشده 
  • موم خالص محلی
  • روغن هسته انگور

است. هیچ گونه عطر یا اسانس خاصی به آن زده نشده تا محصولی کاملا ارگانیک و درمانی باشد. درصد بالایی از خشکی پوست قطعا با مصرف این کره بدن ارگانیک به استمرار بعد از هر حمام، و شبها قبل از خواب رفع خواهد شد.

با این حال اگر خشکی پوست شدیدی دارید در حدی که منجر به ترک و شکاف پوست شده است، مانند آنچه عموما در کف پا و پاشنه پا دیده می‌شود، میتوانید از مرهم بی نظیری مانند کرم ارگانیک ضد ترک پوستی برای درمان خشکی پوست خود استفاده کنید و در اولین مصرف متوجه تغییرات پوست خود و بهبود خشکی و ترک پوستی بشوید. 

 

کره بدن خوش بو برای پوست معمولی

اگر پوست نرمالی دارید استفاده از کره بدن گیاهی با بوهای اغوا کننده شکلات، توت فرنگی، نارگیل و لوندر را به عنوان بخشی از روتین پوستی خود به خصوص بعد از حمام، شنا و انجام لیزر پوست انتخاب کنید. شست و شوی پوست و یا انجام فرایندهای حذف موهای زائد بی تردید باعث ایجاد درجات مختلفی از خشکی و یا حداقل کم شدن رطوبت پوست می‌شود. بنابراین استفاده از محصول پوستی امن برای تامین رطوبت و لطافت پوست گامی ضروری برای این منظور خواهد بود. برای استفاده از انواع کره بدن خوش بو با بافتی خوش جذب میتوانید به محصولات پوستی این برند مورد تایید هنرچی سر بزنید. 

در هنرچی می‌توانید برای خرید محصولات پوستی امن و مطمئن دستساز که صنعتی خرد اما بسیار موثر و مطمئن است اقدام کنید. این محصولات پوستی در اسکیل کم و کوچک تولید می‌شود و این موضوع باعث شده تا بجای قرار گرفتن مافیاهای ثروت پشت آن، تعهد و خلوصی ناب پشت آن بوده که باعث تکرار خرید مشتری و رضایت مندی بالای آنها می‌شود.

 

مطالب مرتبط


۱۷ دی ۱۴۰۲
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۱۷ دی ۱۴۰۲
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۱۷ دی ۱۴۰۲
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها