توضیحات اجمالی

دئودورانت آنتی باکتریال هنرچی یکی از موفق‌ترین محصولات هنرچی از نظر مشتریان و مصرف کنندگان است. تنها مامی که شما را از بوی بد عرق نجات می‌دهد و خیال شما را از بابت سلامت کامل آن راحت می‌کند. 

از مهمترین سوالات در مورد دئودورانت آنتی باکتریال یا مام ارگانیک نحوه استفاده از آن است. در تولید محصولات بهداشتی دستساز در ایران چالشی بزرگ در خصوص تهیه ظروف مناسب داریم. این موضوع در مورد محصولی مانند دئودورانت یا مام ضد بوی عرق واضح‌تر است. در حال حاضر در ایران این محصول به صورت تیوپ رولی قابل ارائه نیست، لذا در ادامه نکات لازم برای مصرف آن را در بسته بندی فعلی بیان می‌کنیم.

قدم اول، شستن بدن و استحمام کامل

مام یا دئودورانت آنتی باکتریال هنرچی را باید بعد از حمام روزانه استفاده کنید. این محصول را به غلط در بازار با نام ضد عرق می‌شناسند اما باید بدانیم هر محصولی که مانع عرق کردن بدن شود، مستقیما در جهت آسیب به سلامت بدن حرکت می‌کند. دئودورانت آنتی باکتریال ما صرفا با ترکیب مواد گیاهی کاملا سالم مانع بوی بد عرق می‌شود. اما اولین شرط دریافت این نتیجه استفاده از آن روی بدن کاملا تمیز وبعد از دوش گرفتن است. 

قدم دوم، شیو کامل زیر بغل

وجود موی زائد باعث فعالیت بیشتر باکتری‌ها می‌شود و فعالیت بیشتر باکتری به معنای بوی بیشتر و نامناسب این ناحیه است. برای فعالیت بهتر مام ارگانیک (ضد عرق) حتما در شیو کردن زیر بغل و حذف موی زائد این ناحیه اهتمام لازم را داشته باشید. وجود موهای زائد مانع از جذب کامل دئودورانت و مای ضد بوی عرق می‌شود.

قدم سوم، برداشتن حجم مناسب از دئودورانت

با پشت ناخن یا با استفاده از یک آبسلانگ کوچک مقداری از دئودورانت در حد یک نخود بردارید. برای راحتی بیشتر انگشت را در جهت روی دست حرکت دهید تا مام زیر ناخن جمع نشود. این مقدار را زیر بغل با آرامش ماساژ دهید تا جذب پوست شود. برای آگاهی و اطمینان بیشتر از سلامت این محصول به توضیحات دقیقی که در متن محصول دئودورانت آنتی باکتریال قید شده است دقت کنید. 

با رعایت این سه قدم ساده شما هم به جمع طرفداران و مصرف کنندگان همیشه این محصول بهداشتی ضروری اضافه خواهید شد. برای خرید مام ضد بوی عرق پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به نظرات ثبت شده از طریق مصرف کنندگان این ضد عرق  در سایت هنرچی بزنید و آگاهانه خرید مام را انجام دهید.

 

مطالب مرتبط


۳۰ آذر ۱۴۰۱
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۳۰ آذر ۱۴۰۱
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۳۰ آذر ۱۴۰۱
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها