توضیحات اجمالی

دئودورانت آنتی باکتریال هنرچی، یکی از پرفروشترین محصولات ما و پاسخی قطعی به نیاز شماست که در این مقاله با نحوه استفاده از آن آشنا می‌شوید.

برای خلاص شدن از شر بوی بد عرق به هیچ وجه از هیچ نوع ضد تعریقی استفاده نکنید. برای خلاص شدن از شر بوی بد عرق، ضمن عدم تداخل در روند طبیعی سلامت بدن یعنی عرق کردن، بهترین گزینه برای هر فردی استفاده از دئودورانت آنتی باکتریال است. یک محصول پوستی صد در صد ارگانیک که به واسطه ترکیبات آنتی باکتریال خود مانع فعالیت باکتری ها در محیط مرطوب شده با عرق می‌شود. باید بدانید آنچه باعث بوی بد در نواحی از بدن مانند زیر بغل می‌شود، عرق کردن نیست بلکه فعالیت باکتری ها در محیط مذکور است. پس برای داشتن نتایج رضایت بخشی که در این صفحه از سایت هنرچی از زبان مصرف کنندگان می‌خوانید این مراحل را در نحوه مصرف دئودورانت آنتی باکتریال هنرچی رعایت کنید. 

مرحله اول شست و شوی پوست

حتما تجربه بوی آزار دهنده عرق بعضی افراد که با بوی مام ضد عرق یا ادکلن قاطی شده است دارید، پس باید بدانید این محصولات پوستی برای پوست تمیز طراحی و فرموله شده‌اند. بنابراین قبل از مصرف این دئودورانت دوش بگیرید تا پوستی تمیز بخصوص در نواحی زیر بغل داشته باشید. یکی از بهترین پیشنهادات هنرچی برای جلوگیری از خشک شدن پوست شما استفاده از صابونهای دستسازی است که تماما با بهترین روغن‌های گیاهی فرموله و تولید شده و اثری از داشتن SLS ندارند. 

مرحله دوم، شیو کردن زیر بغل

شیو کردن زیر بغل با هر روشی که انتخاب شماست یک اقدام ضروری هم برای بهداشت پوست شما و هم برای کم کردن میزان تعرق زیر بغل به روشی طبیعی است. 

مرحله سوم، خشک کردن زیر بغل

دئودورانت آنتی باکتریال هنرچی را روی پوست خشک زیر بغل ماساژ دهید تا خیلی سریع جذف پوست شده و حس خوشایندی برای شما ایجاد کند. پیشنهاد هنرچی برای خشک کردن تمام پوست بخصوص نواحی نازک پوست استفاده از بهترین انواع حوله تمام پنبه دستبافت است. 

مرحله چهارم، ماساژ دئودورانت روی محل مورد نظر

البته که می‌دانیم ایده آل ترین روش ارائه دئودورانت یا انواع مام به صورت رولی است تا مصرف راحت‌تری داشته باشد، اما دقت کنید که در کشور ما متاسفانه امکان تهیه این ظروف در اسکیل کمتر از تولید کارخانجات میسر نیست. ضمن اینکه دسته زیادی از کرم‌ها و محصولات پوستی حتی انواع مام ضد عرق در کل دنیا به صورت قوطی ارائه می‌شود. اگر شما هم با برداشتن مقدار دئودورانت مورد نظر از داخل قوطی مشکل رفتن مواد زیر ناخن را دارید، کافیست بجای برداشتن دئودورانت با انگشت (در سمت کف دست) آن را با پشت ناخن خود بردارید. سپس آن را روی پوست مالیده و کاملا ماساژ دهید. 

با طی کردن این روند بنا به تجربه بیشتر از 98% مصرف کنندگان این محصول، تا بیش از 24 ساعت از شر بوی بد عرق خلاص می‌شوید. بنابراین قبل از خرید ضد تعریق حتما بیشتر در مورد عواقب جلوگیری از عرق کردن بر سلامت بدن بخوانید.

مطالب مرتبط


۱۸ دی ۱۴۰۲
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۱۸ دی ۱۴۰۲
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۱۸ دی ۱۴۰۲
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها


زهرا زهرا قاینی در ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۵:۲۱

قبل عید بسته من رسید به موقع ممنونم من حوله لباسی مردانه و دئودورانت رو سفارش دادم و ممنون بابت کادو حوله کلاهی چقدر قلبم ذوب شد هیچ وقت فراموش نمیکنم🥺😍 و قطعا دئودورانت دیگه جز لیست خرید شد من قبلا یه جا برنجی هم سفارش دادم که از دیدنش لذت میبرم انشالله پر برکت باشید که بهترینها رو عرضه میکنید دوستتون دارم 🌷❤️

هنرچی هنرچی در ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵:۳۹

خوشحالیم از رضایتتون همراه قدیمی و خوب هنرچی