توضیحات اجمالی

در این مقاله با 5 قدم ساده اطلاعات و تجربه خود در جهت درمان بوی بد پا و حل این مشکل کلافه کننده، با شما در میان گذاشتیم.

بوی بد پا تجربه ای مشترک که همه کم یا زیاد تجربه کرده و می‌کنیم. اولین و اساسی‌ترین راه درمان بوی بد پا رعایت بهداشت فردی است. در این مقاله یک جمع بندی کامل از آنچه برای رعایت بهداشت کامل فردی در جهت درمان و جلوگیری از بوی پا نیاز دارید بیان شده است. این محصولات بهداشتی از بین صدها نمونه محصولات دستساز با وسواس و دقت بالایی در کیفیت و نتیجه انتخاب شده است.

قدم اول: استفاده از یک لیف گیاهی لوفا و صابون

قبل از هر کاری باید شست و شوی پوست پا را با شوینده‌ای که منجر به خشکی بیشتر پوست نشود انجام دهید. زیرا پوست خشک، بیشتر دچار تجمع سلول‌های مرده پوست می‌شود. حبس شدن سلول‌های مرده در بین انگشتان پا و رشد باکتری باعث ایجاد این بوی بد پا می‌شود. پس از یک لیف گیاهی لایه بردار لوفا و یک صابون گیاهی که بجای خشک کردن پوست باعث حفظ رطوبت پوست شود استفاده کنید. ما به شما استفاده از لیف لوفای 3 سه لایه و یکی از صابون‌های دستساز بابونه، قهوه و یا گلسرخ را پیشنهاد می‌کنیم. غنی بودن این صابون‌ها از روغن‌های گیاهی و عدم استفاده از SLS در ساخت آنها کمک می‌کند تا مانع خشکی پوست شود. این محصولات یکی از موفق‌ترین محصولات بهداشتی هنرچی از دید مخاطبان و مشتریان ما است.

قدم دوم: استفاده از اسکراب پا

اسکراب پا کاری که از گذشته دور در حمام ایرانی استفاده می‌شده است، به شکل سنگ پاهای طبیعی و سنتی و بعدها سنگ پاهای از جنس مصنوعی. اما ما برای اسکراب پا محصولی جذاب که به صورت توپک‌های تشکیل شده از نمک دریا، شی باتر، روغن نارگیل، روغن بادام شیرین، شکر قهوه‌ای، ویتامین E و اسانس روغنی معطر است، معرفی می‌کنیم. این ترکیبات در حذف پوسته‌های درشت و مرده و نرم کردن پوست کف پا و حذف بوی پا بسیار موثر هستند.

با جدا شدن سلول‌های مرده و اسکراب کافی پا به مدت 15 تا 20 دقیقه حالا نوبت به آبکشی و خشک کردن پا است. اگر از این محصول برای خدمات پدیکور در سالن زیبایی خود استفاده می‌کنید بهترین پیشنهاد ما به شما استفاده از حوله تمام پنبه دستبافت برای خشک کردن پای خیس مشتری است. این حوله دستبافت با هر بار شست و شو نرم‌تر و لطیف‌تر شده، ضمن داشتن عمر بالا شستشوی بسیار راحتی دارد و به هیچ وجه بوی نم رطوبت را در خود نگه نمی‌دارد.

قدم سوم: استفاده از نوعی کرم ارگانیک با نتایجی معجزه بخش

بعد از اینکه پای اسکراب شده و تمیز خود را با حوله پنبه ای خشک کردید حالا نوبت استفاده یکی از دو مورد زیر است:

کره بدن

کره ارگانیک لیلی: استفاده از این کره بدن ارگانیک و بی نظیر را به هر کسی که دچار خشکی زیاد و تکرار شونده در پوست بدن می‌شود با اطمینان پیشنهاد می‌کنیم. این کره بدن شامل روغن آواکادوی پرس سرد ارگانیک، روغن نارگیل CBC، روغن آفتاب گردان پرس سرد ارگانیک، شی باتر خالص، روغن زیتون بکر تصفیه نشده، موم خالص محلی و روغن هسته انگور است. مطمئنیم که تجربه بی نظیری از آبرسانی و لطافت پوست را با این کره تجربه خواهید کرد.

کره بدن پرله سوا: برخلاف کره بدن ارگانیک لیلی که تماما ترکیبی از بوی روغن‌های داخل کره را دارد و فاقد اسانس بوی خاصی می‌باشد، کره بدن پرله سوا با بوی مشخص نارگیل نیز می‌تواند انتخاب دیگری برای این هدف باشد. 

کرم ضد ترک پوستی پا

عده‌ای از افراد که بنا به استایل زندگی خود و یا شاید تعدد دوره‌های خشکی زیاد پوست دچار ترک پوستی می‌شوند، نیاز به یک بخش درمانی دارند و پیشنهاد می‌کنیم حتما از کرم ضد ترک پوستی پا که به طور مفصل در این صفحه معرفی شده است استفاده کنند. کرم ضد ترک پا و دست ارگانیک هنرچی تركيبی منحصر به فرد از روغن‌های مختلف مثل روغن بادام، روغن فندق، شی باتر، عسل خام ارگانیک، ویتامین E، موم ارگانیک، روغن‌های خالص گیاهی رزماری، اکالیپتوس و اسطوخودوس است. این کرم ضد ترک اگرچه در مراحل درمان بوی بد پا بیان شده است اما یکی از بهترین محصولات درمانی برای افرادی است که در نقاظ مختلف بدن دچار ترک پوستی می‌شوند.

قدم چهارم: جوراب نخی بپوشید

بعد از این رسیدگی کامل به پوست پا در جهت درمان بوی بد پا لطفا یک جفت جوراب نخی تمیز بپوشید تا کرم استفاده شده به خوبی جذب پوست شده و پوست تازه و لطیف در تماس مستقیم با آلودگی و خشکی کف قرار نگیرد.

قدم پنجم: یک توصیه پیشگیرانه و بسیار مهم، کفی نمدی

یکی از مهمترین دلایل ایجاد بوی بد پا، محیط نامناسب کفش و جنس نادرست کفی اکثریت کفش‌ها است. کفی کفش نمدی که از پشم تمیز شده به روش نمدمالی سنتی تهیه می‌شود. این محصول دستساز علاوه بر ویژگی‌های متمایز کننده‌ای که در راستای سلامتی بدن دارد؛ به طور فوق‌العاده‌ای در پاکسازی فضای داخل کفش و جلوگیری از تعرق پا و در نتیجه بوی بد پا موثر است. این کفی نمدی که به نوعی کفی طبی گفته می‌شود را می‌توانید به صورت جداگانه تهیه کنید و داخل کفش خود استفاده کنید. ما در هنرچی 90% گیوه‌های تولیدی خود را با کفی نمدی ارائه می‌کنیم و در جهت تامین ابزار سلامتی شما آن را به صورت جداگانه نیز ارائه می‌دهیم.

با رعایت این پنج قدم ساده می‌توانید از شر بوی بد پا رها شوید. لطفا این مقاله را برای هر کسی که به دنبال بهبود و درمان بوی بد پا در زندگی شخصی خودش است ارسال کنید. همانطوری که اشاره شد در محصولات دستساز ما آماده ارائه پکیج‌های مخصوص انواع سالن زیبایی، ماساژ و پدیکور و مانیکور نیز هستیم. 

 

مطالب مرتبط


۱۸ دی ۱۴۰۱
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۱۸ دی ۱۴۰۱
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۱۸ دی ۱۴۰۱
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها