توضیحات اجمالی

خرید هدیه نوزاد موضوع پر چالشی که در این مقاله به آن میپردازیم. در این مقاله تلاش کردیم محصولات مرتبط با نوزاد و کودک را از بین محصولات دستساز هنرچی به صورت مجزا معرفی کنیم. شما میتوانید با انتخاب یک یا چند مورد از این محصولات یک هدیه بیادماندنی و کاربردی خرید کنید.

بهترین ایده برای خرید هدیه نوزاد چیست؟ سوال مهمی که وقتی در اطرافیان نزدیک شما کسی صاحب فرزند میشود، بدنبال پاسخش هستید. دوست دارید هدیه شما مورد استفاده واقع شود و مانند لباس نوزاد به چشم برهم زدنی برای نوزاد کوچک و بلا استفاده نشود؟ دوست دارید تا سالها در اتاق و وسایل کودک به خاطر کیفیت بالا مورد استفاده واقع شود؟ پس این مقاله که در آن پیشنهاداتی مناسب هدیه کودک را، از محصولات دستساز هنرچی جمع آوری کرده‌ایم، برای شماست. امیدواریم بسته به بودجه خود بتوانید بهترین پکیج را در خرید هدیه نوزاد انتخاب کنید. 

حوله تن پوش تمام پنبه کودک

حوله تن پوش بی شک مفیدترین هدیه شما برای نوزاد تازه متولد شده است. این حوله از حدود 2 سال به بعد مورد استفاده کودک خواهد بود. تفاوت مشخصی که این حوله تن پوش با هر حوله لباسی که در بازار وجود دارد خواهد داشت، کیفیت بالا، عمر طولانی و رضایت حتمی مصرف کننده است. این حوله از پارچه دستبافتی تهیه شده که در تار و پود الیاف پنبه خالص دارد. برای پوست حساس نوزاد بهترین گزینه است. قدرت جذب آب بسیار بالایی دارد. جایی اندازه یک لباس اشغال میکند و به محض پوشیدن روی تن خیس کودک، گرمای لذت بخشی بدلیل جنس پنبه ای خالصش میدهد. پیشنهاد میکنیم حتما سری به توضیحات این حوله تن پوش در هنرچی بزنید.

 

 

برای خشک کن کودک، خرید یک پک سه تایی سایز حوله پنبه خالص با طول 90 سانتیمتر را پیشنهاد میکنیم. البته این حوله در سایت هنرچی با عنوان حوله خشک کن موی سر معرفی شده است. اما ابعاد آن کاملا مناسب خشک کردن نوزاد در هر شستشوی پس از تعویض است.

دندانگیر و کامفورتر نوزاد

دندان گیر و کامفورتر ارگانیک و صد در صد سالم هدیه جذابی در راستای نیاز و سلامت نوزاد است. هر دو با پارچه پنبه ای و حتی با رنگرزی گیاهی تهیه شده‌اند. کامفورتر به خواب بهتر نوزاد کمک میکند و دندانگیر نیاز مبرم نوزاد برای تسکین خارش لثه را رفع میکند و در عین حال به سلامتی او توجه میکند تا هر چیزی را به دهان نبرد. حتما به توضیحات مفصل این دو محصول مراجعه کنید و در موردش بیشتر بخوانید. (تولید این محصول با پارچه دستبافت با رنگرزی گیاهی مختص هنرچی است و کپی از آن پیگرد قانونی دارد)


اسباب بازی های چوبی و کاملا سالم

اسباب بازی های چوبی دستساز هنرچی را فراموش نکنید. یکی از محبوب ترین خریدها هم برای کودک، هم برای دکوراسیون زیباتر اتاق نوزاد. سعی کنید اسباب بازی انتخاب کنید که با ویژگی های رشد سنی کودک  تطابق داشته باشد، مثلا در یک ترکیب مناسب میتوانید چند مورد از جغجغه‌ها و چند مورد از ماشین‌های اسباب‌ بازی را انتخاب کنید. تمام این اسباب بازی های چوبی فاقد ذره‌ای مواد شیمیایی بوده و دارای لبه‌های کاملا نرم و گرد که هیچ آسیبی به نوزاد یا کودک نزند، میباشند. اصولا اسباب بازی های چوبی عمر بالا و در عین حال بهای بیشتری دارند. اما در ایران هنرمندان ناشناخته‌ای هستند که بهترین کیفیت اسباب بازی چوبی دستساز را ارائه میدهند. با محصولات وحید باتر پسر جوانی که سازنده با کیفیت‌ترین اسباب بازی‌های چوبی است آشنا شوید.

در مقاله "خرید جغجغه نوزاد متناسب با سن و نیاز نوزاد" میتوانید توضیحات کاملی از انتخاب یک جغجغه مناسب با نیاز نوزاد و خانواده او داشته باشید. 

بشقاب چوبی با طرح کودکانه

انتخاب بشقاب چوبی با طرح کودکانه را در پک هدیه نوزاد فراموش نکنید. بشقاب چوبی با طرحهای متنوع حیوانات تا قبل استفاده برای سرو خوراکی، میتواند در اتاق کودک در چیدمان سیسمونی و دکوراسیون اتاق کودک استفاده شود. روی یک شلف دیواری کنار چند اسباب بازی چوبی و سایر اکسسوری‌ها بخشی از زیبایی اتاق کودک می‌شود. تاثیر چوب و رنگ آن در زیبایی اتاق کودک غیر قابل انکار است.

 صابون 100 درصد گیاهی مخصوص پوست کودک

این صابون 100 درصد گیاهی مخصوص پوست کودک را در بین پیشنهادات خود برای هدیه نوزاد قرار دادیم، چون شستشوی کودک یکی از مهمترین دغدغه‌های والدین است. "چه شوینده‌ای برای پوست حساس نوزادم انتخاب کنم؟" سوالی است که هر پدر مادری موقع خرید وسایل شستشوی نوزاد از خود میپرسد. لطفا شوینده‌ای انتخاب کنید که :

  1. فاقد سولفات باشد! 
  2. فاقد SLS باشد!
  3. حاوی روغن‌های مفید برای پوست کودک و پوست حساس باشد.
  4. به فیک بودن یا نبودن دقت کنید. بخصوص بعد از برقراری تحریم‌ها در ایران. 

میدانیم ساختن اعتماد برای اولین استفاده آن هم برای نوزاد سخت است. اما ما پیشنهاد میکنیم اول برای خودتان، صابون‌های صد در صد ارگانیک لیلی را استفاده کنید و بعد پوست و زندگی نوزاد و کودک خود را مهمان این سلامتی کنید. شما هم مانند تمام مصرف کنندگان دائمی این صابونهای  ارگانیک قطعا وابسته استفاده از آن میشوید. در مقالات زیر میتوانید به صورت مفصل از این صابون‌ا بخوانید:

تجربه مشتری در مصرف صابون دستساز هنرچی

مواد اولیه صابون دستساز هنرچی چیست؟

چطور تشخیص بدهم صابون دستساز با کیفیت کدام است؟ 

پک اقتصادی برای هدیه نوزاد

یک پک اقتصادی برای هدیه نوزاد را میتوانید با یک جغجغه چوبی، یک حوله خشک کن نوزاد، یک صابون ارگانیک برای پوست حساسش و یک ست دندانگیر و کامفورتر ارگانیک پرکنید. این پک هدیه در عین حال که بسیار کاربردی است، قیمت مناسبی هم دارد. امیدواریم توانسته باشیم در محصولات دستساز هنرچی شما را برای تهیه بهترین هدیه نوزاد راهنمایی کرده باشیم.

مطالب مرتبط


۳۰ شهریور ۱۴۰۰
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۳۰ شهریور ۱۴۰۰
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۳۰ شهریور ۱۴۰۰
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها